1. خانه
  2. خرازی

کد: SIL-2985-961110-481

نمایندگی سیدفریدطباطبایی

خرازی

تا درصد تخفیف

713 بازدید

تخفیف تا 0 روز دیگر برای کارت تخفیف یا اشتراک نرم افزار

معرفی نمایندگی سیدفریدطباطبایی به دیگران

ویژگیهای نمایندگی سیدفریدطباطبایی

نمایندگی سیدفریدطباطبایی

  • ازکار افتادگی ، بیماری های خاص ، معافیت از پرداخت حق بیمه ، هزینه پزشکی حادثه ، غرامت نقص عضو ، مستمری از کار افتادگی ، بیمه تکمیلی sos ، دریافت وام ، سود تضمینی ، سود مشارکت در سرمایه گذاری ، معافیت از پرداخت مالیات ، فوت ، تخفیف بیمه بدنه و ثالث ،

شرایط مراجعه به نمایندگی سیدفریدطباطبایی

  • لطفا قبل از هرگونه مراجعه تماس گرفته و هماهنگی کنید.
  • دنیای سبز وسلامت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.
  • مراجعه از 0:08 الی 0:17
  • تلفن همراه جهت هماهنگی : 09193184548
  • تلفن همراه جهت هماهنگی : 09212838592
  • تلفن هماهنگی : 02144487708
  • تلفن هماهنگی : 02144622274
  • تلفن هماهنگی : 02144484269
  • جنت آباد جنوبی ، چهارباغ شرقی ،بعداز16متری دوم،پ68 ،واحد4
  • جهت استفاده از تخفیف همراه داشتن نرم افزار کاپدیس یا کارت تخفیف کاپ دیس الزامی است.
شبکه های اجتماعی نمایندگی سیدفریدطباطبایی و سایت
توضیحات تکمیلی درباره نمایندگی سیدفریدطباطبایی

هرایرانی یک بیمه نامه زندگی و سرمایه گذاری
شاخص رشد و ضریب نفوذ بیمه زندگی و سرمایه گذاری در کشور های پیشرفته یکی از ملاک های مهم و اساسی در تعیین میزان توسعه یافته گی محسوب میشود . امروزه در تمامی کشور ها ، اقبال عمومی نسبت به داشتن بیمه زندگی بسیار بالاست اما کشور ما در این زمینه بسیار عقب تر از شاخص های جهانی حرکت می کند .
بیمه نامه زندگی و سرمایه گذاری ، فنی ترین نوع از انواع بیمه نامه است و لذا نمایندگانی که در این حوزه فعالیت می کنند باید از اطلاعات و دانسته های بسیار گسترده ای برخودار باشند و نیاز به آموزش و مطالعه دائمی دارند تا بتوانند در راستای انجام وظایف خود ، بهترین گزینه ها را برای متقاضیان این بیمه نامه انتخاب کنند . البته دلیل این امر هم بسیار بدیهی است ، چرا که تشخیص و پیش بینی نیاز های افراد در آینده کاری بس دشوار است . انسان ها عموما نسبت به آنچه که نیاز دارند و می خواهند ، کم اطلاع یا کاملا" بی اطلاع هستند و بالعکس اگر از فردی سوال کنیم که چه چیزی را نمی خواهد و یا چه چیزی را دوست ندارد ممکن است ساعت ها در این مورد صحبت کند .
همانگونه که عرض شد تشخیص خواسته ها و نیازهای انسان ها جهت داشتن یک زندگی با کیفیت در حال و علی الخصوص در آینده ، وظیفه مهمی است که بر عهده یک نماینده قرارداده شده . لذا این مجموعه با شعار تعهد در کنار تخصص ، سعی بر آن دارد تا برای داشتن جامعه ای شاد ، شکوفا و بالنده تمام تلاش خود را به انجام برساند . در این راستا همه آرمان ما این است که در گام اول هر ایرانی یک بیمه نامه زندگی و سرمایه گذاری و در گام دوم هر ایرانی حداقل یک بیمه نامه زندگی و سرمایه گذاری ، محقق و اجرائی گردد .
و اما در راستای تحقق تفکر مشتری مداری ، راه اندازی سایت ، کانال تلگرام ، پیج انستاگرام ، اپلیکیشن ، باشگاه مشتریان و ..... تنها گوشه ای از خدماتی است که به پاس اعتماد شما مشتریان گرامی ، تدارک دیده ایم . امید است که نمایندگی ما را همراه و پشتیبان دائم خود دانسته و ما را در ارائه بهتر خدمات ، همراهی فرمائید .

مراجعه کنندگان محترم به نمایندگی سیدفریدطباطبایی

کاربران گرامی ضمن تشکر از شما لطفا در زمان مراجعه به نمایندگی سیدفریدطباطبایی نرم افزار کاپ دیس یا کارت تخفیف خود را همراه داشته باشید. شرایط ویژه در نمایندگی سیدفریدطباطبایی برای اعضای کاپ دیسی در صورت داشتن اشتراک باشگاه تخفیفی یا کارت تخفیف کاپ دیس لحاظ می گردد.