1. خانه
  2. رستوران سنتی ، سفره خانه وکترینگ

کد: SIL-63258-30136-971203-5192

پلو دنده کبابی ریژان

رستوران سنتی ، سفره خانه وکترینگ

تا درصد تخفیف

799 بازدید

تخفیف تا 0 روز دیگر برای کارت تخفیف یا اشتراک نرم افزار

معرفی پلو دنده کبابی ریژان به دیگران

ویژگیهای پلو دنده کبابی ریژان

پلو دنده کبابی ریژان

  • پلو دنده کباب ریژان مفتخر است که برای اولین بار در استان گیلان با دنده کباب اصیل کرمانشاه و انواع کباب های ملل از جمله کباب( عربی ترکی مکزیکی درباری و.....)در خدمت شما عزیزان باشد.
    مجموعه دارای ۲سالن مجزا (روتین و Vip)می باشد که با ظرفیت ۱۰۰نفر و دیزاینی زیبا و فضایی دلنشین گزینه بسیار مناسبی برای جشن ها و مهمانی های شماست که به تناسب مناسبت رزرو شما یک سورپرایز ویژه به صورت رایگان برایتان در نظر گرفته است از ویژگی هایه منحصر به فرد پلو دنده کباب ریژان این است که به دلیل تنوع بالای منو شما میتوانید با هر بوجه ای از بهترین خدمات رستوران بهرمند شوید

شرایط مراجعه به پلو دنده کبابی ریژان

  • لطفا قبل از هرگونه مراجعه تماس گرفته و هماهنگی کنید.
  • دنیای سبز وسلامت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.
  • مراجعه از 12:00 الی 16:00
  • مراجعه از 19:00 الی 23:45
  • تلفن هماهنگی : ۰۱۳۳۳۵۴۶۰۰۴
  • تلفن هماهنگی : ۰۹۱۸۳۸۶۱۲۹۵
  • رشت خیابان معلم خیابان شمسی پور میدان هاشمی پلو دنده کباب ریژان
  • جهت استفاده از تخفیف همراه داشتن نرم افزار کاپدیس یا کارت تخفیف کاپ دیس الزامی است.
شبکه های اجتماعی پلو دنده کبابی ریژان و سایت
توضیحات تکمیلی درباره پلو دنده کبابی ریژان

پلو دنده کباب ریژان مفتخر است که برای اولین بار در استان گیلان با دنده کباب اصیل کرمانشاه و انواع کباب های ملل از جمله کباب( عربی ترکی مکزیکی درباری و.....)در خدمت شما عزیزان باشد.
مجموعه دارای ۲سالن مجزا (روتین و Vip)می باشد که با ظرفیت ۱۰۰نفر و دیزاینی زیبا و فضایی دلنشین گزینه بسیار مناسبی برای جشن ها و مهمانی های شماست که به تناسب مناسبت رزرو شما یک سورپرایز ویژه به صورت رایگان برایتان در نظر گرفته است.خبر خوب این که با داشتن کارت ds هزینه ورودی جهت رزور سالن رایگان است. از ویژگی هایه منحصر به فرد پلو دنده کباب ریژان این است که به دلیل تنوع بالای منو شما میتوانید با هر بوجه ای از بهترین خدمات رستوران بهرمند شوید

مراجعه کنندگان محترم به پلو دنده کبابی ریژان

کاربران گرامی ضمن تشکر از شما لطفا در زمان مراجعه به پلو دنده کبابی ریژان نرم افزار کاپ دیس یا کارت تخفیف خود را همراه داشته باشید. شرایط ویژه در پلو دنده کبابی ریژان برای اعضای کاپ دیسی در صورت داشتن اشتراک باشگاه تخفیفی یا کارت تخفیف کاپ دیس لحاظ می گردد.