1. خانه
  2. آزمایشگاه و داروخانه

کد: DSVS-BRZ-54019-50743-980127-5913

آزمایشگاه دی

آزمایشگاه و داروخانه

تا درصد تخفیف

816 بازدید

تخفیف تا 0 روز دیگر برای کارت تخفیف یا اشتراک نرم افزار

معرفی آزمایشگاه دی به دیگران

ویژگیهای آزمایشگاه دی

آزمایشگاه دی

  • این مرکز با توجه به در اختیار داشتن تجهیزات فوق پیشرفته و همچنین مجموعه ی پرسنل متخصص علوم آزمایشگاهی، افتخار همکاری و انجام آزمایشهای تخصصی و فوق تخصصی با بیش از 30 مرکز آزمایشگاهی و بیمارستانی را دارد

شرایط مراجعه به آزمایشگاه دی

  • لطفا قبل از هرگونه مراجعه تماس گرفته و هماهنگی کنید.
  • دنیای سبز وسلامت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.
  • مراجعه از 07:30 الی 20:00
  • تلفن هماهنگی : ۰۸۱۳۸۲۸۱۵۷۰
  • تلفن هماهنگی : ۰۸۱۳۸۲۸۱۵۸۰
  • میدان بوعلی خیابان پاستور کوچه پاستور پلاک ۵۶
  • جهت استفاده از تخفیف همراه داشتن نرم افزار کاپدیس یا کارت تخفیف کاپ دیس الزامی است.
شبکه های اجتماعی آزمایشگاه دی و سایت
توضیحات تکمیلی درباره آزمایشگاه دی

آزمایشگاه دی در سال 1382 با هدف ارتقا سطح تشخیص طبی استان و کاهش خروج همشهریان عزیز و استان های همجوار جهت انجام آزمایشهای تخصصی، تاسیس گردید و همزمان با تاسیس آزمایشگاه اقدام به راه اندازی بخشهای تخصصی از جمله بخش تشخیص مولکولی (PCR) که در منطقه برای اولین بار صورت می گرفت، نمود.

این آزمایشگاه با توجه به گسترده شدن در فضای جدید روز به روز با تلاش و کوشش مدیریت و پرسنل مجرب مجموعه، در سال 1390بخش پاتولوژی آزمایشگاه را راه اندازی و برای اولین بار در استان موفق به اخذ دریافت گواهینامه Iso 9001-2008 از شرکت TÜV NORD آلمان گردید.این آزمایشگاه همواره به اهداف خود که استفاده از بالاترین تکنولوژی ها و متد های روز دنیا میباشد پایبند است و روزانه پذیرای همشهریان، و مراجعه کنندگان از خارج از استان و کشور های همسایه از جمله عراق می باشد.

مراجعه کنندگان محترم به آزمایشگاه دی

کاربران گرامی ضمن تشکر از شما لطفا در زمان مراجعه به آزمایشگاه دی نرم افزار کاپ دیس یا کارت تخفیف خود را همراه داشته باشید. شرایط ویژه در آزمایشگاه دی برای اعضای کاپ دیسی در صورت داشتن اشتراک باشگاه تخفیفی یا کارت تخفیف کاپ دیس لحاظ می گردد.