1. خانه
  2. استخر و ورزش های آبی

کد: CUPDIS-BRZ-1310-1000-980625-33803

استخر خلیج فارس(عضو کارت شتاب)

استخر و ورزش های آبی

تا درصد تخفیف

1248 بازدید

تخفیف تا 0 روز دیگر برای کارت تخفیف یا اشتراک نرم افزار

معرفی استخر خلیج فارس(عضو کارت شتاب) به دیگران

ویژگیهای استخر خلیج فارس(عضو کارت شتاب)

استخر خلیج فارس(عضو کارت شتاب)

  • یک استخر بی نظیر با بیش از 20 سال سابقه استخر خلیج فارس در شهر اصفهان با بروز ترین امکانات، کادری حرفه ای و مجرب می باشد. دارای تریا، کافی شاپ و نیز پارکینگ اختصاصی برای رفاه حال شما است.

    اگر به دنبال محیطی برای حس خوب آرامش جسمی و روحی خود میگردید، استخر خلج فارس دولت آباد این محیط را برای شما به سادگی فراهم کرده است. حمام ترکی از جاذبه هایی بوده که گردشگرانی که به کشورهای دیگر سفر میکنند، حداقل یکبار از این مکان بازدید کرده و حتما زمانی را برای استفاده از حمام اختصاص می دهند. استخر خلیج فارس هم اکنون این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید از حمامی همانند آنچه که در کشور های دیگر سالانه گردشگران بسیاری را جذب میکند، در این مجموعه بهره ببرید. حمام ترکی به همراه ماساژ میتواند روح و جسم شما را از هرگونه استرس و نا آرامی به سمت آرامش هدایت کند.

    امکانات استخر سرپوشیده خلیج فارس اصفهان شامل استخر بزرگسالان، استخر آقایان، استخر بانوان، استخرکودکان، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، سالن ماساژ، حوضچه آب سرد، رختکن، بوفه مجهز، پارکینگ، حمام ترکی، دارا بودن دوش های اختصاصی و تخصیص فضا برای قرار دادن لباس و وسایل، سیستم تهویه ی مطبوع هوا، برگزاری کلاس های آموزشی شنا به صورت عمومی ، خصوصی و نیمه خصوصی زیر نظر مربیان مجرب، سر سره های ایمن و هیجان انگیز مخصوص بزرگسالان و کودکان، سطل آرزوها، سیستم نور پردازی بی نظیر و غیره اشاره کرد

شرایط مراجعه به استخر خلیج فارس(عضو کارت شتاب)

  • لطفا قبل از هرگونه مراجعه تماس گرفته و هماهنگی کنید.
  • دنیای سبز وسلامت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.
  • جهت استفاده از تخفیف این مرکز کارت بانکی خود را در اپلیکیشن فعال کنید .
  • مراجعه از 09:30 الی 23:30
  • تلفن هماهنگی : ۰۳1۴۵۸۴۰۹۴۱
  • دولت آباد- بلوار دانشگاه- جنب پمپ بنزین- استخر خلیج فارس
  • جهت استفاده از تخفیف همراه داشتن نرم افزار کاپدیس یا کارت تخفیف کاپ دیس الزامی است.
شبکه های اجتماعی استخر خلیج فارس(عضو کارت شتاب) و سایت
توضیحات تکمیلی درباره استخر خلیج فارس(عضو کارت شتاب)

عزیزانی که قصد مراجعه و استفاده از تخفیف را دارند ،توجه کنند :تنها از طریق دستگاه پوز تخفیف اعمال میگردد .


سانس بانوان استخر خلیج فارس اصفهان: روزهای فرد از ساعت 9:30 الی 11:30، 11:30 الی 13:30 و 14 الی 16، جمعه از ساعت 10 الی 16

سانس آقایان استخر خلیج فارس اصفهان: همه روزه از ساعت 17:30 الی 19:30، 19:30 الی 21:30 و 21:30 الی 23:30

مراجعه کنندگان محترم به استخر خلیج فارس(عضو کارت شتاب)

کاربران گرامی ضمن تشکر از شما لطفا در زمان مراجعه به استخر خلیج فارس(عضو کارت شتاب) نرم افزار کاپ دیس یا کارت تخفیف خود را همراه داشته باشید. شرایط ویژه در استخر خلیج فارس(عضو کارت شتاب) برای اعضای کاپ دیسی در صورت داشتن اشتراک باشگاه تخفیفی یا کارت تخفیف کاپ دیس لحاظ می گردد.