1. خانه
  2. پزشک عمومی و متخصص

کد: BRZ-72862-58381-980420-7510

مجموعه پزشکی و زیبایی طراوت

پزشک عمومی و متخصص

تا 25 درصد تخفیف

پذیرنده کارت تخفیف

630 بازدید

تخفیف تا 0 روز دیگر برای کارت تخفیف یا اشتراک نرم افزار

معرفی مجموعه پزشکی و زیبایی طراوت به دیگران

ویژگیهای مجموعه پزشکی و زیبایی طراوت

مجموعه پزشکی و زیبایی طراوت

  • درمان واریس در طب سنتی

    بیماری واریس در صورت درمان نشدن و اضافه وزن، پیشروی خواهد کرد و به مرور زمان، دردهای شدید در پاها بروز می کند. و در طولانی مدت، احتمال زخمهای واریسی و لخته شدن خون در عروق واریسی وجود دارد. این زخم ها و لخته ها می تواند در نهایت منجر به عواقب خطرناکی همچون از کار افتادگی و یا حتی آمبولی شود. آمبولی بمعنای وارد شدن لخته به جریان اصلی گردش خون است که منجر به سکته و یا آنفارکتوس می شود.


    علت واریس در طب نوین: وقتی که جریان گردش خون بدرستی انجام نشود، باعث گشاد شدن و برجسته شدن سیاهرگها می شود. واریس بیشتر در اندامهای تحتانی (مثل ساق پاها) مشاهده می شود.

    علت واریس در طب سنتی: حکما بدن انسان را تشکیل یافته از چهار خلط (دم-بلغم-صفرا-سودا) می‌دانند و معتقدند اگر میزان این چهار خلط در حد تعادل و تناسب باشد بدن در حالت سلامت قرار دارد، اما اگر تعادل و تناسب بدن به سبب کاهش یا افزایش این اخلاط دستخوش تغییراتی شود بدن دچار بیماری می‌شود. واریس در طب سنتی 4 علت دارد: رکود خون – ضعف انرژی طحال – بلغم گرم – افزایش سودای خون

    عوامل تأثیرگذار بر ایجاد واریس عبارتند از:
    ایستادن طولانی مدت
    اضافه وزن
    بار سنگین برداشتن
    عوامل ژنتیکی
    غلظت خون
    مصرف غذاهای یبوست زا (گوشت گوساله-فست فود-...)
    عادت پا روی پا انداختن یا کفش پاشنه بلند پوشیدن

    درمان واریس در طب سنتی:
    اصلاح تغذیه و مزاج و تجویز داروگیاهی: در اولین گام درمان، با توجه به مزاج بیمار، داروهای گیاهی و برنامه غذایی تجویز می شود که باعث اصلاح تغذیه و ایجاد مزاج معتدل در بدن بیمار شده و بهبود گردش خون، رقیق شدن خون، و کاهش وزن را بهمراه دارد.

    زالودرمانی: هر زالو 5 تا 15 میلی لیتر خون می مکد. زالو هنگام مکيدن خون، بيش از يکصد نوع ماده حياتي مفيد در خون ترشح مي کند که خواص درماني دارند. زالودرمانی در رقیق شدن خون، افزایش سرعت خونرسانی به ناحیه واریس، کاهش سودای خون، و کاهش رسوبات و ورم و التهاب رگها موثر است. زالودرمانی در مراحل اولیه درمان که عروق واریسی زیاد هستند موثر است. زالودرمانی در اطراف رگهای واریسی درشت پاها و در دو تا سه مرحله انجام می گیرد.

    فصد: در مرحله بعدی درمان، خون گیری به روش فصد از پشت ساق پا یا پشت زانو انجام می شود. در فصد، منفذي کوچک بوسيله تیغ بیستوری در ديواره وريدهای واریسی باز مي شود که باعث دفع مواد زائد و اخلاط فاسد و سموم از بدن می شود و رقیق شدن خون، بهبود گردش خون، و کاهش سودای خون را به دنبال دارد. خون گیری در دو تا سه مرحله انجام می گیرد.

    ماساژتراپی: ماساژتراپی می تواند به بهبود بیماری واریس کمک شایانی کند. از جمله فواید ماساژتراپی می‌توان به بهبود گردش خون بدن، کاهش درد، بهبود حرکت عضلات، و کاهش ورم و التهاب رگها اشاره کرد. اما ماساژ واریس بسیار حساس است و می بایست توسط افراد آموزش دیده انجام شود. زیرا اگر رگ‌های واریسی بدن بیمار دچار پارگی شود و یا حتی تحت فشار قرار بگیرد، ممکن است نه تنها بیماری بهبود پیدا نکند بلکه شدت آن افزایش یافته و زخمهای واریسی و دردهای شدیدی نیز به همراه داشته باشد. ماساژ غیر اصولی، در واریس پیشرفته می تواند حتی منجر به آمبولی شود. ماساژتراپی در 3 تا 7 مرحله انجام می گیرد.

    رفلکسولوژی: عدم تعادل بدن در طول جریان زندگی روزانه می‌تواند سبب شود که پیامهای عصبی در هر جای بدن مسدود (بلوکه) گردند و این بدان معنی است که سرعت حرکت پیامهای عصبی به عضلات، اعضاء و غدد بدن تا حدودی کند می‌شود.
    رفلکسولوژی قدمت 5000 ساله دارد و بر این اساس پایه‌ریزی شده كه نقاط بازتابی (رفلكس) در روی گوشها و كف دستها و پاها وجود دارند كه با هر قسمت بدن اعم از عضله، عصب، غده و استخوان در ارتباط می باشند. فشار یا ماساژ روی این نقاط، تورم یا احتقان را از بین می‌برد و به آرامش اعصاب كمك می‌كند و باعث رفع انسداد مسیرهای عصبی و عروق می شود بطوریكه خون و جریان عصبی با راحتی بیشتری جریان می یابند و در نتیجه ی بهبود جریان خون، سموم نیز از بدن خارج می‌شوند. علاوه بر این، باعث کاهش استرس و درد شده و می تواند در حفظ سلامتی کل بدن موثر باشد. نکته مهم اینست که این تکنیک، جسم و ذهن را باهم هماهنگ می کند و باعث اصلاح کارکرد دستگاههای مختلف بدن (از جمله سیستم اعصاب مرکزی، سیستم لنفاوی و غدد، و سیستم ایمنی) و باز شدن کانالهای انرژی می شود و فرد سالم شده و احساس شادابی و نشاط می کند.
    هر پا بیش از 7200 عصب دارد که با کل اعضای بدن و اعصاب مرکزی و سیستم گردش خون در ارتباط می باشد. تک تک دستگاههای بدن جایگاهی بر روی پاها دارند که با شناختن محل دقیق آنها و ماساژ آن نقاط می توان آن دستگاهها را تقویت نمود و فعالیت آنها را در صورت بیماری اصلاح کرد.
    تکنیک های رفلکسولوژی که مختص بیماران واریسی تهیه شده است با تحریک نقاط خاصی از بدن باعث تسریع درمان و بهبودی واریس

شرایط مراجعه به مجموعه پزشکی و زیبایی طراوت

  • لطفا قبل از هرگونه مراجعه تماس گرفته و هماهنگی کنید.
  • دنیای سبز وسلامت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.
  • تخفیف شامل : مشاوره طب سنتی ، حجامت ، میکرونیدلینگ ، فصد خون ، لیزر موهای زائد ، برداشت خال ، زیگیل ، میخچه
  • مراجعه از 08:30 الی 21:30
  • تلفن همراه جهت هماهنگی : 09150104100
  • تلفن هماهنگی : 05138640022
  • تلفن هماهنگی : 05138640023
  • بلوار سناباد ، بین سناباد ۵۸ و ۶۰ پلاک ۸۳۴ با مدیریت : جناب آقای بیدوئی.
  • جهت استفاده از تخفیف همراه داشتن نرم افزار کاپدیس یا کارت تخفیف کاپ دیس الزامی است.
شبکه های اجتماعی مجموعه پزشکی و زیبایی طراوت و سایت
توضیحات تکمیلی درباره مجموعه پزشکی و زیبایی طراوت

ميکرودرم ابريژن براي بهبود چه مشکلاتي استفاده مي شود؟


1- رفع جاي جوش: فرورفتگي هاي ناشي از جوش ها و جاي آکنه، با ميکرودرم قابل رفع است. طي جلسات لازم، پوست صاف و کشيده مي شود.

2- جوان سازي پوست: از اين روش در درمان چروک هاي سطحي و کم عمق پوست مي توان استفاده کرد. چندين جلسه درمان در اين مورد بکار مي رود. فواصل درمان را بر حسب وضعيت بيمار مي توان تغيير داد. چروک هاي خيلي عميق با اين روش درمان نميشوند، ولي قوام کلي پوست پس از چند جلسه درمان بهتر خواهد شد و پوست شفاف تر و محکم تر مي شود.

3- لک هاي پيري يا کبدي: لک هاي پيري مربوط به نور آفتاب بوده و يا در سنين بالا در پوست هاي روشن ديده مي شوند. اين لک ها با ميکرودرم ابريشن قابل درمان مي باشند.

4- لک هاي حاملگي: مهم ترين اثر ميکرودرم ابريژن، کمرنگ يا محو کردن لک هاي حاملگي يا ملاسما است، مخصوصا اگر همزمان با آن از داروهاي لک بر (تحت نظر پزشک) استفاده شود

5- جاي جوش (اسکار) آبله مرغان: اسکارها نبايد زياد عميق باشند و معمولا بر حسب نوع اسکار و محل و عمق آن، به چندين جلسه درمان هفتگي نياز دارد.

6- کوچک کردن منافذ پوستي: منافذ باز پوست يکي از مشکلات عمده در خانم ها مي باشد. يکي از راه هاي درمان اين مشکل استفاده از ميکرودرم ابريشن است. بعد از چند جلسه درمان به علت بافت سازي و محکم تر شدن پوست، منافذ پوستي نيز کوچک تر مي شوند.

7- برطرف کردن تاتو يا خالکوبي: تاتو و خالکوبي هاي سطحي پوست را مي توان با اين روش درمان کرد.

8- تميز کردن پوست و از بين بردن جوش هاي سرسياه: براي از بين بردن جوش هاي سر سياه که بسيار شايع مي باشند نيز مي توان از ميکرودرم ابريژن استفاده کرد. کاهش جوش هاي سر سياه پوست به کم شدن ضايعات جوش‌هاي غرور جواني نيز کمک خواهد کرد.

9- درمان ترک هاي پوستي: در درمان ترک هاي پوستي در زمان حاملگي يا چاقي و بلوغ نيز مي توان از اين روش استفاده نمود که البته خيلي خوب به درمان پاسخ نمي دهد.

10- رفع چروک گردن، خطوط ریز اطراف چشم، و خط خنده: براي درمان چروک هاي ناحيه گردن، اطراف چشم و خط خنده نيز مي توان از ميکرودرم استفاده کرد.


??نکته: بعد از انجام ميکرودرم ابريژن، تا حد امکان زير نور آفتاب قرار نگيريد و در صورت نياز از کرم ضدآفتاب به ميزان کافي استفاده کنيد.

مراجعه کنندگان محترم به مجموعه پزشکی و زیبایی طراوت

کاربران گرامی ضمن تشکر از شما لطفا در زمان مراجعه به مجموعه پزشکی و زیبایی طراوت نرم افزار کاپ دیس یا کارت تخفیف خود را همراه داشته باشید. شرایط ویژه در مجموعه پزشکی و زیبایی طراوت برای اعضای کاپ دیسی در صورت داشتن اشتراک باشگاه تخفیفی یا کارت تخفیف کاپ دیس لحاظ می گردد.