1. خانه
  2. آزمایشگاه و داروخانه

کد: BRZ-72862-58381-980420-7515

آزمایشگاه شبانه روزی دکتر شهریار نوروزپور

آزمایشگاه و داروخانه

تا 20 درصد تخفیف

پذیرنده کارت تخفیف

1684 بازدید

تخفیف تا 0 روز دیگر برای کارت تخفیف یا اشتراک نرم افزار

معرفی آزمایشگاه شبانه روزی دکتر شهریار نوروزپور به دیگران

ویژگیهای آزمایشگاه شبانه روزی دکتر شهریار نوروزپور

آزمایشگاه شبانه روزی دکتر شهریار نوروزپور

  • برای انجام نمونه گیری در تمام نقاط مشهد کافیست شما از روز قبل و یا در موارد اورژانسی در همان روز ، با آزمایشگاه تماس بگیرید و پس از تعیین وقت ، کارشناسان ما در محل حاضر شده و نمونه گیری انجام شود .
    جواب آزمایشات با بالاترین دقت در سریعترین زمان در دسترس بیمار و یا پزشک معالج قرار خواهد گرفت .
    این خدمت برای رفاه حال مردم عزیز بوده و کاملا رایگان است.

    آزمایشگاه شبانه روزی دکتر نوروزپور مفتخر است کلیه خدمات خود را با بالاترین ضریب دقت و بصورت ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل برای رفاه حال مردم عزیز ارائه نماید.

شرایط مراجعه به آزمایشگاه شبانه روزی دکتر شهریار نوروزپور

  • لطفا قبل از هرگونه مراجعه تماس گرفته و هماهنگی کنید.
  • دنیای سبز وسلامت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.
  • مراجعه از 13:00 الی 24:00
  • تلفن هماهنگی : 05138590476
  • تلفن هماهنگی : 05138544996
  • تلفن هماهنگی : 0513555343
  • میدان امام رضا ، خیابان چمران ، چمران ۱۳ پلاک ۱۷، آزمایشگاه شبانه روزی دکتر شهریار نوروزپور با مدیریت :جناب آقای دکتر شهریار نوروزپور
  • جهت استفاده از تخفیف همراه داشتن نرم افزار کاپدیس یا کارت تخفیف کاپ دیس الزامی است.
شبکه های اجتماعی آزمایشگاه شبانه روزی دکتر شهریار نوروزپور و سایت
توضیحات تکمیلی درباره آزمایشگاه شبانه روزی دکتر شهریار نوروزپور

آزمایشگاه شبانه روزی تشخیص طبی و آسیب شناسی دکتر شهریار نوروزپور در سال ۱۳۹۴ با هدف ارائه خدمات تشخیص روتین ، تخصصی و فوق تخصصی به بیماران و پزشکان توسط دکتر شهریار نوروزپور تاسیس شد. این آزمایشگاه با هدف کمک به بیماران و راه اندازی تمامی آزمایش ها و خدمات مورد نیاز آنان جهت تشخیص و درمان به موقع آنان و ارتقای سطح کیفیت زندگی ایشان در حد امکان شکل گرفته است ‌.
از آنجاییکه تشخیص صحیح بیماری ها و حتی گزارش صحیح نتایج آزمایشات مستلزم همکاری و ارتباط تنگاتنگ آزمایشگاه و پزشک معالج است ، در این راستا ما دست تمامی پزشکان محترم را به گرمی می فشاریم و از تمام داشته های علمی و تکنیکی خود در این جهت دریغ نمی کنیم.
ما به همراه پزشکان تلاش می کنیم تا بیماری بیماران را تشخیص دهیم، برای سوالات موجود جوابی یافته، پیشرفت بیماری یا بهبودی را ارزیابی کنیم ، سلامت افراد سالم را تایید نماییم و در صورت نیاز آموزش دهیم و از ایجاد عوارض جلوگیری کنیم.
همچنین در طی سالها تلاش نموده ایم با کارگیری و گلچین نمودن بهترین دستگاه های تمام اتوماتیک آزمایشگاهی از معروفترین کمپانی های جهان که از کشور های اروپایی و آمریکا وارد کشور شده است و استفاده از کیت های انحصاری هر دستگاه که توسط شرکت سازنده دستگاه تولید می گردد سعی نموده ایم تا با بالا بردن کیفیت در حد امکان رضایت پزشکان و بیماران را جلب نماید .
هدف ما استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا و امکانات الکترونیک است تا خدمات خود را صحیح، دقیق ، سریع و با کمترین هزینه ارائه نماییم در این آزمایشگاه مراجعه کننده اولین اولویت است و سعی می شود تا تمامی آزمایش ها مطابق به روزترین استاندارد های بین المللی و کشوری با رعایت استانداردهای کنترل کیفی انجام شوند.
نمونه ای از فعالیت های مادر این راستا راه اندازی سیستم LIS در کلیه سیستم ها و اتصال به سرور در بستر شبکه می باشد که تمامی جوابها به صورت خودکار به سیستم جوابدهی منتقل میگردد که این خود باعث به حداقل رساندن خطاهای انسانی در این زمینه میگردد

مراجعه کنندگان محترم به آزمایشگاه شبانه روزی دکتر شهریار نوروزپور

کاربران گرامی ضمن تشکر از شما لطفا در زمان مراجعه به آزمایشگاه شبانه روزی دکتر شهریار نوروزپور نرم افزار کاپ دیس یا کارت تخفیف خود را همراه داشته باشید. شرایط ویژه در آزمایشگاه شبانه روزی دکتر شهریار نوروزپور برای اعضای کاپ دیسی در صورت داشتن اشتراک باشگاه تخفیفی یا کارت تخفیف کاپ دیس لحاظ می گردد.