1. خانه
  2. هتل

کد: CUPDIS-BRZ-81873-1000-981029-34618

هتل آتامان

هتل

تا 20 درصد تخفیف

پذیرنده کارت تخفیف

530 بازدید

تخفیف تا 0 روز دیگر برای کارت تخفیف یا اشتراک نرم افزار

معرفی هتل آتامان به دیگران

ویژگیهای هتل آتامان

هتل آتامان

  • اینترنت در لابی
    لابی
    رستوران
    پارکینگ
    اعلام حریق
    تهویه مطبوع
    کافی شاپ
    تاکسی سرویس

شرایط مراجعه به هتل آتامان

  • لطفا قبل از هرگونه مراجعه تماس گرفته و هماهنگی کنید.
  • دنیای سبز وسلامت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.
  • تلفن هماهنگی : 07635245034
  • تلفن هماهنگی : 07635245035
  • ميدان حافظ بلوار گلستان
  • جهت استفاده از تخفیف همراه داشتن نرم افزار کاپدیس یا کارت تخفیف کاپ دیس الزامی است.
شبکه های اجتماعی هتل آتامان و سایت
توضیحات تکمیلی درباره هتل آتامان

هتل آتامان که از هتل های چهارستاره و نوساز جزیره قشم است ، در روزهای پایانی سال ۱۳۹۶ کار خود را در میدان حافظ این جزیره آغاز کرد. این هتل با ۷ طبقه و ۵۸ باب اتاق و سوئیت ظرفیت پذیرایی از ۱۷۰ مهمان را دارد. آتامان به واسطه نزدیکی به جاذبه های قشم و امکانات و خدماتی که در هتل برای مسافران در نظر گرفته شده ؛ میزبان مسافران زیباترین جزیره ایران است.

امکانات هتل آتامان قشم
هتل آتامان برای هر نوع سفری اعم از فردی ، دونفره و خانوادگی مناسب است. چرا که واحدهای اقامتی آن شامل اتاق های دونفره دبل و توئین ، سه نفره دبل _ سینگل ، چهارنفره دبل _ توئین و نیز سوئیت های یکخوابه دو نفره ، دوخوابه چهر نفره و VIP رویال سه نفره می شود. اتاق های دلباز و نورگیر هتل از تمام امکانات لازم رفاهی ، بهداشتی و سرگرمی برخوردار هستند. برای نمونه باید از خدماتی چون تلفن ، تلویزیون ، اینترنت ، مبلمان ، دراور ، میزتحریر ، یخچال ، آب رایگان و چای ساز نام برد. واحدها همچنین به صندوق امانات ، حمام و لوازم بهداشتی ، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. سوئیت ها هم بسیار بزرگ و نورگیر بوده و شما حس می کنید که در خانه خود هستید.

مراجعه کنندگان محترم به هتل آتامان

کاربران گرامی ضمن تشکر از شما لطفا در زمان مراجعه به هتل آتامان نرم افزار کاپ دیس یا کارت تخفیف خود را همراه داشته باشید. شرایط ویژه در هتل آتامان برای اعضای کاپ دیسی در صورت داشتن اشتراک باشگاه تخفیفی یا کارت تخفیف کاپ دیس لحاظ می گردد.