1. خانه
  2. خدمات پوست

کد: DS-BRZ-68033-67917-980612-8620

پوست و مو

خدمات پوست

تا 10 درصد تخفیف

پذیرنده کارت تخفیف

595 بازدید

تخفیف تا 0 روز دیگر برای کارت تخفیف یا اشتراک نرم افزار

معرفی پوست و مو به دیگران

ویژگیهای پوست و مو

پوست و مو

  • نایاب ترین و با کیفیت ترین محصولات پوست و مو ایتالیا و برند های ارایشی نایاب

شرایط مراجعه به پوست و مو

  • لطفا قبل از هرگونه مراجعه تماس گرفته و هماهنگی کنید.
  • دنیای سبز وسلامت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.
  • مراجعه از 09:00 الی 21:00
  • فلکه اول تهرانپارس کوچه بابا یوسفی رو به روی درب پاساژ سپید پلاک ۲۹ طبقه ۴ واحد ۱۵
  • جهت استفاده از تخفیف همراه داشتن نرم افزار کاپدیس یا کارت تخفیف کاپ دیس الزامی است.
شبکه های اجتماعی پوست و مو و سایت
توضیحات تکمیلی درباره پوست و مو

مشاوره با بهترین محصولات پوست، مو ایتالیایی وآرایشی نایاب از معروفترین برندهای دنیا شرکت میرا شامل چند برند پوست و مو و بهداشتی آرایشی میباشد که برند پوستی کلینیانس جز بهترین برند های پوستی دنیا و همچنین کمیاب بودن این محصول بعد از تحریم در ایران ،هم چنین برندهای پوست و موی ایپرونزالی که این برند حافظ محیط زیست و حیوانات است و به هیچ عنوان از مواد شیمیایی در محصولات خود استفاده نکرده اورگانیک بودن این برند تا حدی میباشد که طروف های آن نیز خاصیت بازگشت به طبیعت رو دارا میباشند.
و نیز برند موی اسپیلندر که درمان قطعی برای موهای دارای ریزش و کمپشت و دچار سوختگی شده و هم چنین ابرسان و احیاکننده قوی مو نیز هستند. از برند های دیگر زیر مجموعه شرکت میرا میتوان به محصولات معروف و کمیاب اینتسا اشاره کرد که دارای لاین تخصص پوست و مو برای آقایان میباشد و همچنین برندهای بهداشتی نیدرا و مالزیا و میل میل و برند پوستی و بهداشتی جیومار که دارای لاین هایرمختلفی در زمینه خود میباشد و هم چنین دارا بودن برند های آرایشی معروف ولی ناموجود در ایران از قبیل لورال و میبلین و مکس فاکتور

مراجعه کنندگان محترم به پوست و مو

کاربران گرامی ضمن تشکر از شما لطفا در زمان مراجعه به پوست و مو نرم افزار کاپ دیس یا کارت تخفیف خود را همراه داشته باشید. شرایط ویژه در پوست و مو برای اعضای کاپ دیسی در صورت داشتن اشتراک باشگاه تخفیفی یا کارت تخفیف کاپ دیس لحاظ می گردد.