شرایط و ضوابط عضویت و استفاده از خدمات پلتفرم کاپ دیس

نویسنده : روابط عمومی
06 بهمن 1398
مدت زمان مطالعه ۱ دقیقه
شرایط و ضوابط کاپ دیس

                                              شرایط و ضوابط عضویت و استفاده از خدمات پلتفرم

قرارداد با کاربران پلتفرم و مشتریان

کاربران گرامی قراردادی که پیش روی شماست ، بین پلتفرم cupdis که در این قرارداد به اختصار کاپ دیس نامیده می شود و کاربران محترم که در این قرارداد به اختصار کاربر نامیده می شوند منعقد می گردد. و هدف از آن ایجاد محیطی امن است تا كاربران و خریداران بتوانند با استفاده از امكانات این پلتفرم اقدام به تخفیف اینترنتی نمایند.

قرارداد حاضر در زمان ثبت نام درپلتفرم،  به همراه شناسه‌ی احراز هویت به ایمیل مشترک ارسال می شود و با دریافت ایمیل شرایط و ضوابط این قرارداد را مطالعه نموده و یا با زدن تیک قوانین و مقررات را خوانده ام و پذیرفته ام بدین وسیله با پذیرش شرایط و ضوابط مندرج در این قرارداد مشترک محترم حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می نماید.

تعریف واژگان

کاربر: کسی است که بنا به اراده ی خود از پلتفرم کاپ دیس بازدید می کند و بدون هیچ گونه اجبار از خدمات این پلتفرم استفاده می کند.

پلتفرم: منظور از پلتفرم در این توافق‌نامه الکترونیکی پلتفرم. www.cupdis.comمی‌باشد.

ماده اول : شرایط عمومی:

1-1- کلیه ی کاربران پلتفرم کاپ دیس و کلیه ‌ی مشترکین پس از تهیه هر یک از خدمات موظف به رعایت کامل مقررات و قوانین حاکم جاریه نظام جمهوری اسلامی ایران و کنوانسیون ها و مقررات و عهدنامه های بین المللی مصوب در زمینه امور مربوط به رایانه و اینترنت و مقررات داخلی از جمله قانون تجارت الکترونیکی مربوط به پلتفرم کاپ دیس می باشند.

2-1- کلیه کاربران و سایر اعضای پلتفرم می بایست با قبول و تایید  قوانین حاضر موافقت خود را اعلام نموده و درصورت تغییربندهای قوانین  طبق سیاست های پلتفرم ملزم به تایید مجدد می باشند.

3-1- طبق قوانین مدنی و تجاری ایران ، تنها اشخاص بالای 18 سال می توانند عضو پلتفرم شوند و از خدمات پلتفرم استفاده كنند.

4-1-کلیه کاربران جهت استفاده از خدمات پلتفرم می‌بایست به عضویت پلتفرم درآیند.

5-1- کلیه‌ی کاربران در حین عضویت اطلاعاتی نظیر نام،‌ نام خانوادگی، ‌شماره تلفن تماس، آدرس پست الكترونیكی، آدرس ، اطلاعات بانكی شامل شماره‌ی حساب و برخی مشخصات فردی دیگر از شما درخواست می شود. كه می بایست این اطلاعات را به درستی و با صحت کامل در پلتفرم وارد نمایید. در صورت وجود خطا یا تغییر در این اطلاعات کاربر موظف به ، به روزرسانی آن ها می باشد. و مسئولیت حقوقی و قانونی هرگونه جعل عنوان یا عدم صحت اطلاعات فردی یا سوء استفاده از مشخصات دیگران بر عهده ی شخص کاربر می باشد.

تبصره : در هنگام انجام تراکنش شارژ حساب، پلتفرم کاپ دیس هیچگونه اطلاعات کارت شما اعم از شماره کارت ، رمز اول یا دوم و تاریخ انقضا را ذخیره نمی کند.

5-1- کلیه كاربران مسئول حفظ و نگهداری از نام كاربری و رمز عبور و اطلاعات شخصی خود می باشند و پلتفرم هیچ مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات در خارج از محدوده ی پلتفرم ندارد.

6-1-کاربر گرامی چنانچه شما از طرف یک سازمان، شرکت و یا موجودیت دیگری اقدام به ایجاد حساب کاربری نمودید، می بایست شما در آن موجودیت سهیم باشید و با ارسال مدارک مورد نیاز نشان دهید و تضمین کنید که شما دسترسی و اجازه کامل به مقید کردن موجودیتی که از طرف آن حساب کاربری ایجاد کرده اید را دارید و قوانین و مقررات این شرایط استفاده را آن موجودیت رعایت خواهد کرد.

7-1- پلتفرم اطلاعات دریافت شده از كاربران را، فقط در موارد مورد استفاده خود و یا سایر کاربران طرف قرارداد ایشان قرار خواهد داد و این اطلاعات محرمانه تلقی شده و به هیچ وجه در اختیار سایرین قرار نخواهد گرفت مگر آنکه در صورت نیاز با كسب اجازه از كاربر در امور تجاری نسبت به بهره برداری از این اطلاعات اقدام گردد و یا در صورت پیگرد قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گیرد.

 

ماده دوم : شرایط مورد توجه کاربران

1-2- این حق برای کاپ دیس محفوظ است که هر گونه اطلاعات لازم برای احراز هویت را قبل از تکمیل خدمات از کاربر بخواد تا مطمئن شود که مفاد بند احراز هویت به درستی رعایت شده است. در این حال تا احراز هویت کامل به عمل نیامده است عودت وجوه کاربر امکان نخواهد داشت و چنانچه کاربر نتواند مدارک هویتی لازم خود را از قبیل شماره تلفن ثابت و اسکن کارت ملی یا شناسنامه ارائه نماید و یا مدارک وی دارای خدشه باشند، این حق برای کاپ دیس محفوظ خواهد بود که سفارش کاربر را انجام ندهد و عودت وجه ارسالی وی را موکول به ارسال مدارک کامل نماید.

2-2- وجه اعتباری که شما در کاپ دیس به عنوان موجودی اعتبار از طریق درگاه پرداخت بانکی و تحت قوانین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شارژ می نمایید در حساب کاربری شما محفوظ خواهد بود و شخص دیگری اجازه دسترسی به اطلاعات حساب شما و یا تراکنش های انجام گرفته در کاپ دیس را نخواهد داشت مگر اینکه کاربر شخصا این اطلاعات را در اختیار فرد یا افراد دیگری قرار دهد که در اینصورت خود کاربر مسئول عواقب انتشار این اطلاعات خواهد بود. لذا در حفظ و نگهداری اطلاعات حساب خود دقت لازم را به عمل رسانید.

3-2- تراکنش هایی که توسط کاربر در خلال انجام سفارشات( تخفیفات) انجام می شود غیر قابل بازگشت هستند و تابع قوانین سیستم الکترونیکی مربوط به تراکنش انجام شده می باشند. کاربر می پذیرد که اطلاعات لازم در طی خرید خدمات را با دقت وارد کرده است و کلیه ی مسئولیت مربوط به اشتباه وارد کردن اطلاعات در خلال سفارش با خود وی است و کاپ دیس هیچ مسئولیتی راجع به خدمات انجام شده ای که اطلاعات اشتباه داشته و موجب زیان کاربر شده نمی پذیرد.

4-2- موجودی اعتباری که کاربر در حساب خود شارژ می نماید (افزایش اعتبار) به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود و کاربر می تواند فقط و فقط از طریق سرویس ها و خدماتی که کاپ دیس آن ها را عرضه می نماید مصرف نماید.

5-2- کلیه خدمات پرداخت این وب پلتفرم برای کاربران شامل اختصاص صفحه پرداخت اختصاصی روی سرور کاپ دیس  به جز ارائه خدمات باشگاه مشتریان رایگان است و فروش یا اخذ هزینه توسط هر شخص یا بازاریاب ها خلاف مقررات است و حساب کاربری شخص خاطی مسدود خواهد شد.

6-2- حساب کاربری شما بلافاصله پس از ثبت نام قابل استفاده خواهد بود اما حساب های تایید نشده و یا دارای هویت جعلی غیر قابل برداشت خواهند بود.عدم همخوانی هویت فرد ثبت نام کننده با شماره شبا معرفی شده موجب تعلیق حساب کاربری میگردد و طی مراحل مجدد احراز هویت مجددا فعال خواهد شد.

7-2- کاربران باید از اهلیت قانونی لازم برای انعقاد این توافقنامه برخوردار باشد. چنانچه به نمایندگی از یک شخص حقوقی به عنوان کاربر این توافقنامه را منعقد می نماید، دارای اختیارات قانونی لازم برای انعقاد این توافقنامه است. و تضمین می کند هیچ شخصی اعم از حقیقی و حقوقی ادعایی در این خصوص نخواهد داشت.

8-2-کاربر گرامی با توجه به محدودیت ها، مشکلات و اختلالات احتمالی در شبکه بانکی و شرایط خاص ممکن است درخواست واریز وجه از موعد مقرر (رسیدن به زمان واریز به حساب ) با تاخیر مواجه گردد، کاپ دیس عدم بروز اختلال در شبکه بانکی را تضمین نمی نماید. کاربر بدین وسیله موافقت می نماید که در صورت بروز اختلال، مسئولیتی متوجه کاپ دیس نمی گردد.

9-2- در صورتی که تراکنش کاربر به صورت ناموفق انجام پذیرد و مبلغ از حساب کاربر کسر شده باشد این مبلغ طی ۷۲ ساعت پس از پرداخت ناموفق به حساب پرداخت کننده برگشت می گردد، در صورت عدم برگشت طی ۷۲ ساعت پس از پرداخت می بایست اطلاعات دقیق پرداخت را از طریق تیکت برای بخش پشتیبانی ارسال تا بررسی و پیگیری های لازم انجام پذیرد .عدم وجود اطلاعات کافی از جمله زمان و تاریخ و شماره پیگیری تراکنش موجب طولانی شدن فرایند بررسی خواهد شد.

10-2- کاربر گرامی در صورت مفقود شدن و یا سرقت گوشی بلافاصله مراتب را به پشتیبانی کاپ دیس به منظور غیرفعالسازی حساب کاربری و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی اعلام نماید.

11-2- هنگامی که کاربر سفارشی را در پلتفرم . کاپ دیس ثبت می کند بیانگر این است که وی آخرین ویرایش تمام قوانین و مقررات را مطالعه کرده و پذیرفته است. کاربر مسئول اجرای تمام تعهدات این قرارداد و همچنین رعایت تمام قوانین و مقررات وضع شده می باشد.

12-2- کاربر می پذیرید که مطالب و کدها و تصاویر و بنرها و لوگو های پلتفرم کاپ دیس مشمول قانون کپی رایت است و کاربر حق استفاده از آنها را بدون اجازه ی کتبی کاپ دیس نخواهد داشت.

12-2- هر گونه پیامدهای مالیاتی ناشی از تراکنش های کاربر با کاپ دیس به عهده ی خود کاربر خواهد بود و کاپ دیس هیچ گونه مسئولیتی نمی پذیرد.

13-2-کاربر می پذیرد که جز در مورد انجام صحیح سفارش طبق قیمت مشخص و شفاف و کارمزد مشخص و شفاف طبق قرارداد فوق هیچ گونه داعیه و طلب و شکایت دیگر عملا و لسانا از پلتفرم کاپ دیس مدیران - کارمندان - و کلیه ی مرتبطان با این پلتفرم نداشته باشد.

14-2- مسئولیت حفظ محرمانگی اطلاعات حساب کاربری بر عهده صاحب اطلاعات است. مسئولیت هر گونه اتفاقی که در نتیجه غفلت یا کوتاهی صاحب اطلاعات حادث شود، صرفا بر عهده وی است. کاربر بدین وسیله موافقت می نماید هر گونه استفاده غیرمجاز از حساب کاربری و کلمه عبور خود یا هرگونه اقدام مخل امنیت را سریعا به کاپ دیس اطلاع دهد.

15-2- هرگونه تراکنشی که توسط کاربر در پلتفرم صورت می گیرد باید با مشخصات کاربری وی در پلتفرم مطابقت داشته باشد. کاربر اجازه ندارد از حساب های بانکی سایر افراد برای انجام تراکنش های مالی خود در پلتفرم کاپ دیس استفاده کند و در صورت مشاهده ، مبلغ واریزی توسط  کاپ دیس بلوکه خواهد شد.

16-2- تمام تراکنشات پلتفرم فقط از طریق و به حساب بانکی فرد عضو شده صورت میپذیرد.

مسئولیت و عواقب هرگونه مغایرت ( چه به صورت عمدی و چه سهوی ) به عهده ی کاربر میباشد.

17-2- به منظور جلوگيري از سوءاستفاده هاي احتمالي به هيچ وجه مشخصات پرداختي خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد.

18-2- در حفظ و نگهداری از نام کاربری و پسورد  حساب کاربری خود در وبپلتفرم کاپ دیس کوشا باشید  و به هيچ عنوان از حساب كاربري خود در سايت کاپ دیس براي هيچ از يك دوستان و آشنايان خود خريدي انجام ندهيد ، در صورت مشاهده  ، حساب كاربري شما مسدود و تمامي عواقب آن به عهده خود صاحب حساب خواهد بود

19-2- کاپ دیس تلاش خواهد كرد كه تمامی راه های منطقی و معقول را طی كند تا امنیت هر نوع اطلاعاتی را كه از شما در اختیار دارد،‌ حفظ نماید. با وجود تمام تلاشها متاسفانه،‌ نمی توان ایمنی هیچ ارتباط داده ای از طریق اینترنت را به صورت ۱۰۰٪ تضمین كرد.

بنابراین کاپ دیس مسئولیت عواقب ناشی از دستیابی غیر قانونی شخص یا گروه ثالثی به اطلاعات شخصی شما را نیز نخواهد پذیرفت.

20-2- شما می توانید اطلاعات ثبت شده خود را در پلتفرم کاپ دیس تغییر دهید.

ماده چهارم: روش حل اختلاف

1-4- اگرچه سیاست امنیت اطلاعات کاپ دیس بر مبنای جلوگیری از سوءاستفاده و کلاهبرداری تدوین‌شده است و فعالیت سایر کاربران بر این مبنا ارزیابی می‌شود، اما کاپ دیس هیچ مسئولیتی در قبال کلاهبرداری‌های انجام‌شده، توسط کاربران ندارد. چنانچه موردی در این مبنا به کاپ دیس گزارش شود کاپ دیس محیط گفتگوی دوطرفه‌ای تحت نظارت خود ایجاد خواهد کرد تا ابتدا مورد از طریق گفتگو حل شود. چنانچه بعد از انجام گفتگو اختلاف میان کاربران مرتفع نگردد امکان پیگیری از طریق مراجع قانونی برای طرفین وجود دارد و در صورت درخواست مراجع ذیصلاح اطلاعات طرفین در اختیار آن‌ها قرار داده خواهد شد.

2-4- چنانچه در مورد وجه منتقل‌شده اختلاف به وجود آید (مثلاً کاربری وجهی را به‌حساب کاپ دیس واریز کرده اما پس از گذشت زمان مورد توافق) هنوز خدمات یا سرویسی تحویل نگرفته باشد و کاپ دیس محیط گفتگویی میان طرفین باز کند وجه در حالت دارای اختلاف مالی قرار می‌گیرد و امکان انجام هیچ عملیاتی روی رقم موردنظر از سوی طرفین وجود نخواهد داشت. همچنین سایر تراکنش‌هایی که از وجه موردنظر، در سرویس کاپ دیس انجام‌ شده باشد به حالت معلق (دارای اختلاف) تبدیل خواهد شد.

3-4- پس از ایجاد محیط گفتگوی دوطرفه میان کاربران دارای اختلاف، کاپ دیس بر این گفتگو نظارت کرده و در پایان به صلاحدید خود تراکنش را تأیید یا رد می‌کند.

4-4- هر نوع ضرر و زیانی که به هر نحو از سوی کاپ دیس به خریدار و یا از سوی خریدار به کاپ دیس وارد شود می‌بایست اختلاف مابین آن‌ها برطرف شود و کاپ دیس امکان گفتگوی دوطرفه به‌منظور حل مشکلات را از طریق بخش تیکت فراهم می‌کند و در صورت عدم حل مشکل، امکان پیگیری قضایی برای طرفین وجود دارد. همچنین چنانچه ضرر و زیانی از سوی هر یک از طرفین به کاپ دیس وارد شود، زیان‌دهنده موظف به جبران خسارت است.

5-4- کاپ دیس اجازه دارد، کاربرانی که خلاف قوانین فوق را اجرا می‌کنند متوقف کرده و تصمیم‌گیری نهائی در مورد حساب و موجودی آن را به‌صراحت به کاربر متخلف اعلام نماید.

ماده پنجم: سایر موارد

الف ) اطلاعاتی که ما از شما جمع آوری ميکنيم

اطلاعات مورد نياز

1-5- وارد کردن اين اطلاعات دقت کنيد چرا که کاپ دیس اطلاعات وارد شده را بررسی و از صحت آنها اطمينان حاصل می‌کند. ممکن است کاپ دیس از شما کپی مدارک هويتی (شامل کپی شناسنامه و کپی کارت ملی) را درخواست کند و يا با شماره تلفن شما تماس حاصل کند و يا کد تاييد ۱۰ رقمی را به وسيله پست به آدرس شما ارسال کند.

2-5- برای رسيدن به سطح تاييد نقره‌ای عموما تمامی مراحل فوق انجام می‌شود.برای پرداخت درست توسط کاربر ، بايد اطلاعات حساب بانکی خود (شامل شماره حساب و شماره کارت) را در اختيار ما قرار دهيد. لازم است تا حساب‌های اعلام شده با نام فرد عضو شده در سيستم مطابقت داشته باشد. ممکن است کاپ دیس از شما کپی کارت اعتباری يا مالی ثبت شده در سيستم را درخواست کند. اين کار به منظور جلوگيری از استفاده از کارت‌های الکترونيکی سرقت شده در سيستم کاپ دیس به کار می‌رود. اين عمليات ممکن است برای تراکنش‌های ورودی و خروجی اجرا شود و چنانچه مالکيت کارت الکترونيکی انجام دهنده تراکنش ورودی برای کاپ دیس احراز نشود وجه ورودی به سيستم را به کارت مبدا برگشت خواهد زد. همچنين کاپ دیس برای دريافت وجه و افزايش اعتبار به صورت آنلاين شما را به صفحات وبسايت بانکها ارجاع می‌دهد.

ب )اطلاعات شما از شخص ثالث

برای حفظ مشتريان خود از کلاه‌برداری‌های احتمالی ما اطلاعات شما را که در دست پردازنده‌های بانکی است را با اطلاعات شما تطبيق می‌دهيم. ما در برخی از شرايط و در صورتی که مقدار زيادی پول توسط کاپ دیس دريافت يا ارسال می‌کنيد، يک بررسی را درباره شما و تجارت شما انجام خواهيم داد..

ج) تغییرات و بروزرسانی توافق نامه

پلتفرم  کاپ دیس ممکن است در بازه های زمانی مختلف این توافق نامه را بروزرسانی نموده و شرایط و مفاد آن را تغییر دهد که در این صورت اطلاع رسانی لازم از طریق ایمیل و سایر کانال های ارتباطی به آگاهی شما خواهد رسید. دقت داشته باشید پس از این بروزرسانی ها، ادامه استفاده شما از وب پلتفرم و خدمات به منزله پذیرش آگاهانه کلیه مفاد این توافق نامه خواهد بود.