قبل از مطالعه قوانین و شرایط کار و نحوه استفاده از محصولات و خدمات
هیچ مشترکی حق خرید و فروش محصولات و خدمات سامانه را ندارد.
سامانه و اپلیکیشن کاپ دیس هیچ گونه تعهدی نسبت به اطلاع رسانی بن های تخفیف دیگر اپلیکیشن ها و کدهای رفاهی دیگر سایت ها ندارد و صرفا مسئول ارائه خدمات داخلی خود می باشد.
تمامی خرید های کالا و خدماتی که فعال نشده باشند شامل گارانتی 100% مرجوع 7 روز از تاریخ خرید می باشند.
اپلیکیشن کاپ دیس در طرح جشنواره کلیک مهربانی سرمایه اولیه را به شما اهدا میکند.
توضیحات در بخش "چگونه کسب درآمد کنیم؟"
هرگونه فعالیت مخالف با قوانین و مقررات منجر به فسخ قرارداد با مشاورین و توسعه دهندگان میگردد.
تمامی مشترکین ملزم به رعایت قوانین و مقررات جاری می باشند.
تبعات ناشی از عدم توجه به قوانین به عهده خود فرد متخطی می باشد.
قوانین و مقررات
سامانه کاپ دیس جهت خدمت رسانی به مصرف کننده نهایی راه اندازی شده است.
1- خرید بیشتر از نیاز و احتکار کالا و خدمات ممنوع می باشد.عبارت است از نگهداری کالا به صورت عمده با تشخیص مرجع ذیصلاح و امتناع از عرضه آن به قصد گرانفروشی یا اضرار به جامعه پس از خرید.
درصورتی که خدمات اعتباری بعد از3 ماه از تهیه استفاده نشود کاپدیس حق ابطال آن را دارا می باشد.
2- مشتریان صرفا می بایست در صورت نیاز برای خود و یا دوستان از محصولات خریداری نمایند.
3- طبق مواد 37 و 38 قانون تجارت الکترونیک .
پس از 7روز گارانتی مرجوعی به هیچ عنوان کالا و خدمات قابل استرداد نمی باشد.
مستندبه ماده 42 قانون تجارت الکترونیک موارد زیر مشمول حق انصراف نیستند.
1)معاملات راجع به حراجی ها و تخفیف های موقتی
2)در مورد خدمات، در صورتی که با خرید ارائه آن شروع شده باشد.
3)کالا و خدماتی که به قصد فروش خریداری شده است.
4)خدمات یا کالایی که مصرف روزانه دارد.
4- مشاورین میبایست در صورت تمایل به همکاری نهایت پس از یک هفته از درخواست قرارداد و مدارک و ضمانت نامه های خود را به آدرس مجموعه ارسال نمایند.
5- عدم ارسال مدارک مورد نظر در مدت زمان تعیین شده به منزله انصراف از ادامه همکاری می باشد و مشاور حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده است.
6- هرگونه ایجاد انگیزه اغواگرایانه یا وعده خلاف واقع بر مبنای اجبار در خرید و فروش جهت سود بیشتر و یا احتکار و یا دادن وعده و وعید تخلف محسوب میگردد.
7- هیچ گونه محدودیتی جهت شروع همکاری با سامانه وجود ندارد.
8- دریافت وجه نقد به عناوین مختلف جهت خرید محصولات و خدمات برای دیگران ممنوع میباشد و پرداخت ها از طریق اپلیکیشن کاپ دیس و یا سایت مورد تائید است.
9- در صورت تهیه محصولات و خدمات جهت بازاریابی ، حتما از بازار فروش خود اطمینان حاصل نمایید.
10- هنگام مشاوره و فروش تمامی امکانات واقعی محصول و خدمت را توضیح دهید و از درک فرد اطمینان حاصل کنید.
رویههای بازگرداندن کالا و خدمات
آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای مجموعه کاپ دیس بوده است و کاپدیس در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. باوجوداین ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفتهشده است. با توجه به گستردگی گروههای کالای ارائهشده در مجموعه کاپدیس ، کلیه خدمات و محصولاتی که باید غیر فیزیکی و مجازی به دست مصرفکننده برسند و دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند. همچنین اقلامی که بهعنوان هدیه از طرف کاپدیس همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درجشدهاند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند.
برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، کاپ دیس 7 روز فرصت برای بازگشت در نظر گرفته است.
لطفاً توجه داشته باشید:
باز کردن پاکت و جعبه و مخدوش کردن کالاها و یا ثبت شماره سریال کارت در سامانه و انتقال اعتبار آگهی و ثبت بن اعتبار آزادشده غیرقابل استرداد میباشند .و شامل 7 روز مهلت تست و مرجوع نمیباشند.
- در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، ازنظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
به دلیل ماهیت متفاوت کارت هدیه جشنواره ، خریداری کارت هدیه مشمول هیچیک از شرایط درجشده در این صفحه نیست.
شرایط بازگرداندن کالا وخدمات
استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
اگر کالای خریداریشده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به کاپ دیس اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی با فاکتور خرید خود به کاپ دیس بازگردانده شود.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی پاکت ، کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حملونقل و جابجایی، نصب و راهاندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قیدشده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
- اگر کالای خریداریشده ازنظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد.
- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش کاپ دیس از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابلمشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درجشده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفادهنشده باشد.
- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و ازآنجاکه ممکن است در پارهای جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درجشده در وبسایت است.
- درصورتیکه امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
- درصورتیکه امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کاپ دیس بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- اگر کالای خریداریشده، آسیبدیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
- آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دنیای سبز و سلامت از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کاپدیس بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
توجه بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفادهنشده باشد.
توجه بند 2: ازآنجاکه کاپ دیس یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفاً متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر باهدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود).
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشها (شماره تلفن 09193068020) اطلاع داده شود.
- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
- با استناد به "توجه بند 1" در این حالت، برگرداندن کالا پس از تائید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفادهنشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروختهشده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی نمیتوانند باز پس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی دربسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
- اگر در اثر حملونقل، آسیبدیدگی ایجادشده باشد.
- آسیبدیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دنیای سبز و سلامت اطلاع داده شود.
- با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حملونقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حملونقل است و دنیای سبز و سلامت تنها در صورت تائید شرکت حملکننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دنیای سبز و سلامت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- کالای آسیبدیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورتجلسه رسمی شرکت حملکننده و فاکتور به خدمات پس از فروش دنیای سبز و سلامت ارسال شود.
- درصورتیکه آسیب، در لحظه قابلمشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به دنیای سبز و سلامت بازگردانده شود.
توجه:
پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، درصورتیکه کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بهصورت امانت نزد کاپ دیس در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت کاپ دیس در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
- اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وبسایت کاپ دیس، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و دنیای سبز سلامت مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین دنیای سبز و سلامت مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهمشده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
- درصورتیکه عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه کاپ دیس در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
- در صورت تائید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تأمین یا تولیدکننده، حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور امکان هماهنگی برگشت و سرویس به مشتری وجود دارد.
- کاپ دیس نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط ( نمایندگیها و تأمینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
- در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل دادهشده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند. هرگونه درخواستی از طرف مشتری تنها پس از تائید و اعلام نظر کارشناسان کاپ دیس و کارشناسان شرکت تأمینکننده قابلپیگیری خواهد بود.
کالا را چطور ارسال کنید؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش کاپ دیس جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود بهخوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
-در صورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس info@cupdis.com ایمیل کنید.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانهای بنویسید.
- اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان کاپدیس امکان تست آن را داشته باشند.
- درصورتیکه ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا بهغیراز پست پیشتاز به عهده مشتری است و کاپدیس تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی فقط هزینه بازگشت پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفههای شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعملهای شرکت، پس از تائید خدمات پس از فروش بهحساب مشتری واریز میشود.
ازآنجاکه واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان عکس و تصویری از رسید تهیه و آن را به آدرس info@cupdis.com ایمیل کنید.
- اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با کاپ دیس تماس بگیرید.
- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
- بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
استان تهران - شهر تهران – آدرس دفتر مرکزی
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیبدیدگی ظاهری، به تائید کارشناسان خدمات پس از فروش دنیای سبز و سلامت برسد، هزینههای ارسال به عهده دنیای سبز و سلامت است.
- برای واریز هزینه پست بهحساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت دنیای سبز و سلامت ارسال شود.همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرسinfo@cupdis.com ایمیل شود
- در صورت انصراف از خرید، یا تائید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان کاپ دیس، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
-کارشناسان خدمات پس از فروش اپلیکیشن کاپدیس ایرادهای اعلامشده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. در صورت تائید ایراد و آسیب فیزیکی توسط کارشناسان کاپ دیس ، درصورتیکه فروشندهی کالا سایت و اپلیکیشن کاپ دیس باشد، کالا تعویض خواهد شد و مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگر جایگزین کند، ولی درصورتیکه فروشنده، کاپدیس نباشد، امکان تعویض وجود ندارد و مبلغ بهحساب مشتری مرجوع میشود.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ اپلیکیشن کاپ دیس بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را بهحساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درجشده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، دنیای سبز و سلامت تفاوت را بهحساب مشتری واریز میکند.
- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، بههیچعنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و دنیای سبز و سلامت در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درجشده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط دنیای سبز و سلامت، بسته به نوع محصول و مشکل اعلامشده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بهطور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
- کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعملها و رویههای ابلاغ شده توسط شرکتهای تولیدکننده و یا نمایندگیهای مجاز محصولات و کالاهای ارائهشده در سایت دنیای سبز و سلامت هستند، لذا علیرغم تصور آنکه تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) میتواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویههای تست زمانبر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگیهای مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا بهطور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفتهشده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاهترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
- از هنگامیکه وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ بهحساب مشتری واریز خواهد شد.
- ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش کاپ دیس است.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
- با شماره تلفن خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
- یا به info@cupdis.com با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روشهای بالا الزامی است.