محتوی نگاری در دیجیتال مارکتینگ

نویسنده : روابط عمومی
28 اردیبهشت 1399
مدت زمان مطالعه ۱ دقیقه
محتوی نگاری در دیجیتال مارکتینگ

کاپ دیس توجه به نکات زیر را برای داشتن محتوی موثر به شما توصیه میکند:
•    نظارت و بررسی رقبا:
در این مرحله باید لیستی از رقبای خود ایجاد کنید. این افراد محتوای خود را کجا منتشر می کنند؟ آنها چه نوع محتوایی را ترجیح می دهند؟  به روش های انتشار و مدت زمان آن توجه داشته باشید.
•    بررسی محتوا
 نوع رسانه های اجتماعی، کانال های بازاریابی،  مخاطبان  را تعیین کنید.  باید بدانید چه محتوایی عملکرد خوبی داشته است، چه محتوایی نیاز به بروزرسانی دارد  و چه محتوایی می تواند بهبود یابد.
•    شخصیت مشتریان:
  علاقه مندی ها، ترس ها و تمایلات این افراد دقیقا چه چیزی است؟ چه چیزی باعث می شود این افراد به سمت سایت شما بازگردند؟
•    موانع و فرصت ها:
باید قبل از ادامه کار به این موضوع توجه داشته باشید که چگونه می توانید چالش هایی همچون نبود منابع کافی، کیفیت ناپایدار، نبود کارمندان آموزش دیده،مدیریت نامناسب و رقابت شدید را هدف قرار دهید و بر آنها پیروز شوید.
•    داستان برند:
داستان برند شما دقیقا همان چیزی است که قصد دارید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. 
•    اکوسیستم محتوا:
با توجه به فضای که در دستتان است با مخاطبین ارتباط بر قرار کنید
•    برنامه توزیع محتوا:
تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید محتوای خود را به مخاطبان مورد نظر ارائه کنید. باید بدانید این افراد در حال حاضر محتوای شما را از چه مکان هایی به دست می آورند.مخاطبان شما دقیقا چه نوع محتوایی را دوست دارند. 
•     اندازه گیری:
چگونه موفقیت خود را ارزیابی می کنید؟ سرنخ های خرید ها و مشتریان با ارزش دقیقا همان چیزی است که شما برای بازگشت سرمایه گذاری خود به آن نیاز دارید.
•    جعبه ابزار:
چه ابزارهایی را برای ایجاد محتوا مورد استفاده قرار می دهید؟   گوگل آنالیتیکس همیشه بهترین گزینه بوده است اما شما می توانید